בן כספית ינון מגל / 103FM - ינון מגל ובן כספית - "כחול לבן צריכים להפנים את המצב" / המקרה אירע במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון, ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה.

בן כספית ינון מגל / 103FM - ינון מגל ובן כספית - "כחול לבן צריכים להפנים את המצב" / המקרה אירע במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון, ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה.. הרב הלפרין סיפר כי הגיש עתירה לביהמש העליון, בדרישה שיהיה מפיק לאירוע ההילולה, הגיש אותה עוד בן צבי בשמי, שדורשת מביהמש העליון להכריח את מוסדות המדינה לקבוע מפיק לאירוע הזה. בן כספית וינון מגל בראיון עם רהמ לשעבר אהוד אולמרט ועל כל הנושאים שעל סדר היום. או שהימין ינצח או בחירות חמישיות: מה איכפת לכספית מגל התבערה הטוקבקיסי (העצמאי והממומן) שיתלווה אל שיח החירשים הפומפוזי שהוא והעיתון. אוחנה ושבתאי יישארו בתפקיד, והגופות ימשיכו להיערם.

העיתונאי בן כספית נטש הבוקר (א') בשידור חי את תוכניתו ברדיו 103fm, אותה הוא מגיש מדי בוקר לצד ינון מגל. ראש הממשלה מנוהל על ידי רעייתו ובנו. כשהוא אומר קודם כל אני יהודי, אחרי כן אני ישראלי ורק אחרי כן אני עיתונאי, מה הוא אומר בעצם? הוא אפס, חבל שעלה לשידור: ינון מגל מתח ביקורת על מנכל התאגיד אלדד קובלנץ, בן כספית הגיב:

103FM - ינון מגל ובן כספית
103FM - ינון מגל ובן כספית from 103fm.maariv.co.il
אבישי עברי דרש התנצלות, בן כספית סרב, הראיון פוצץ סרוגים. במהלך השידור עלה הבחור יצחק דרעי שחברו מהישיבה נהרג באסון, והעיד עדות מצמררת איך התחנן לקצין שיפתחו עוד מקום. או שהימין ינצח או בחירות חמישיות: העיתונאי בן כספית נטש הבוקר (א') בשידור חי את תוכניתו ברדיו 103 fm, שאותה הוא מגיש מדי בוקר לצדו של ינון מגל. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון. ינון מגל ויואב לימור בדיון סוער. ינון מגל מתח ביקורת על מנכל התאגיד אלדד קובלנץ, בן כספית הגיב: שאלתי את עצמי כשסיימתי לקרוא את המאמר של כספית.

עיתונאי מעריב רגיל בוויכוחים עם ינון מגל בתכנית המשותפת שלהם ברדיו 103fm, אבל הבוקר (ראשון) הוא החליט לעזוב את השידור בזעם בעקבות ריאיון עם אחד מניצולי אסון מירון.

שאלתי את עצמי כשסיימתי לקרוא את המאמר של כספית. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. מגל לא יתמודד בפריימריס של המפלגה, אלא ישוריין במסגרת המשבצות המשורינות ברשימה ליור המפלגה נפתלי בנט. אבישי עברי דרש התנצלות, בן כספית סרב, הראיון פוצץ סרוגים. נכון לרגע זה עדיין אין צו איסור שימוש במבנים שהוקמו כאן ללא היתר. צפו בקטע המלא מתוך התכנית גב האומה. המקרה אירע במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון, ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה. החיילים ראו גופות בפעם הראשונה: בן כספית וינון מגל רבו בשידור עקב ריאיון עם אבישי עברי וואלה! דבר ההצטרפות פורסם אתמול לראשונה בערוץ 10. הוא אפס, חבל שעלה לשידור: בן כספית מתנהל באופן כוחני ונכלולי. ראש הממשלה מנוהל על ידי רעייתו ובנו.

כמו שאבא שלך מייצג את ישראל השניה למרות שהוא לא. בכל יום, פותחים ינון מגל ובן כספית את המיקרופון בשעה 09:00 ועד לשעה 11:00 לא מפסיקים לדון ולהתווכח על כל הנושאים הבוערים שעל סדר היום. ינון מגל מתח ביקורת על מנכל התאגיד אלדד קובלנץ, בן כספית הגיב: בין היתר, דרעי העיד כי הוא חשש מכך שההילולה בהר תיגמר באסון, וכי עשר דקות לפני שאכן התרחש, הוא התריע בפני. כספית, שחזר לשידור בשעה שלאחר מכן, עזב אותו בזעם במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה.

עימות; ינון מגל: "תתבייש" יאיר נתניהו: חוצפן גדול" - סרוגים
עימות; ינון מגל: "תתבייש" יאיר נתניהו: חוצפן גדול" - סרוגים from www.srugim.co.il
ינון מגל חושב ההפך מתומאס מן, המדבר מפי סטמבריני. מה איכפת לו, לעזאזל, ממבול התגובות שיבואו אחרי הדרמה שיצר? המאבק המשפטי על הכתב סירוב הגיע לסיומו. ראש הממשלה מנוהל על ידי רעייתו ובנו. ינון מגל סיפר כי למרות שאינו חובש כיפה הוא שומר שבת ושולח את ילדיו לבית ספר דתי. מה גרם לבן כספית להתפרץ בשידור חי • צפו בחדרי חרדים. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון. בן כספית וינון מגל בראיון עם רהמ לשעבר אהוד אולמרט ועל כל הנושאים שעל סדר היום.

בן כספית וינון מגל (צילום באדיבות 103fm).

שיעורו השבועי של הרב בן ארצי. רק בנס הצליח להימלט יצחק דרעי ממסדרון המוות, דקות ספורות לפני שהחלה המפולת האנושית שהובילה למותם של 45 אנשים. ינון מגל סיפר כי למרות שאינו חובש כיפה הוא שומר שבת ושולח את ילדיו לבית ספר דתי. ינון מגל ויואב לימור בדיון סוער. ינון מגל חושב ההפך מתומאס מן, המדבר מפי סטמבריני. המקרה אירע במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון, ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. כשהוא אומר קודם כל אני יהודי, אחרי כן אני ישראלי ורק אחרי כן אני עיתונאי, מה הוא אומר בעצם? דבר ההצטרפות פורסם אתמול לראשונה בערוץ 10. בן כספית וינון מגל (צילום באדיבות 103fm). ראש הממשלה מנוהל על ידי רעייתו ובנו. למאזיני תוכנית ינון מגל ובן כספית ברדיו 103 מי מביניהם אמין יותר? בהמשך לתהייה לאן נעלם הטור של אלדד יניב בוואלה!, עדיין רב הנסתר על הגלוי.

הוא אפס, חבל שעלה לשידור: אברך חרדי שנפצע בפיגוע בבריסל הוכה באכזריות באשדוד. או שהימין ינצח או בחירות חמישיות: בן כספית וינון מגל | צילום: אוחנה ושבתאי יישארו בתפקיד, והגופות ימשיכו להיערם.

בן רד נגד תאגיד כאן: מפלה מזרחים - ינון מגל ובן כספית | 103fm
בן רד נגד תאגיד כאן: מפלה מזרחים - ינון מגל ובן כספית | 103fm from 103fm.maariv.co.il
ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון. מה גרם לבן כספית להתפרץ בשידור חי • צפו בחדרי חרדים. עיתונאי מעריב רגיל בוויכוחים עם ינון מגל בתכנית המשותפת שלהם ברדיו 103fm, אבל הבוקר (ראשון) הוא החליט לעזוב את השידור בזעם בעקבות ריאיון עם אחד מניצולי אסון מירון. בן כספית וינון מגל | צילום: ינון מגל חושב ההפך מתומאס מן, המדבר מפי סטמבריני. המקרה אירע במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון, ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה. יצחק דרעי ששהה בהר מירון בעת האירוע המחריד, ניצל בתקרית אך איבד את חברו חיים עוזר סלר זל. בין היתר, דרעי העיד כי הוא חשש מכך שההילולה בהר תיגמר באסון, וכי עשר דקות לפני שאכן התרחש, הוא התריע בפני.

כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים.

בן כספית וינון מגל | צילום: הרב מרדכי הלפרין, חסיד חבד, לשעבר יור ועד מושב מירון, שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ברדיו 103fm על האירוע המחריד בהר מירון, והפנה אצבע מאשימה כלפי היועמש. בן כספית וינון מגל (צילום באדיבות 103fm). הלילה הדרמטי של פיקוד העורף במירון. חישבו מה היה קורה לשדרן רדיו ערבי שהיה אומר אני קודם כל (בן הלאום ה)פלסטיני ורק אחרי כן (אזרח) ישראלי, או אפילו רק אני קודם. בנט בירך את מגל ואמר: הבית היהודי הוא המקום הטבעי לכל מי שהזהות היהודית של המדינה בוערת בעצמותיו. אבישי עברי דרש התנצלות, בן כספית סרב, הראיון פוצץ סרוגים. בן כספית מפחד מהאינטרנט, או שונא אותו, או שניהם יחד. ינון מגל ובן כספית בתגובה ראשונה לחיקוי בארץ נהדרת: הבוקר הכריז מגל בסרטון רשמית על ההצטרפות. צפו בקטע המלא מתוך התכנית גב האומה. המקרה אירע במהלך שיחה עם יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון במירון, ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה.

בין היתר, דרעי העיד כי הוא חשש מכך שההילולה בהר תיגמר באסון, וכי עשר דקות לפני שאכן התרחש, הוא התריע בפני בן כספית. שיעורו השבועי של הרב בן ארצי.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama